Econt Express
Similar topics
Shimano Aero Technium XT 10000
Страница 1 от 1
Shimano Aero Technium XT 10000
Shimano Aero Technium XT 10000 made im japan.
Лагери - 6+1
Капацитет на шпулата - 0,40- 400м.
Предавателно число-3,6:1
Тегло -620г.
Алуминиева шпула,метално тяло,с устойчиви на корозия лагери.Предназначена за морки риболов.
Макара от високия клас на шимано.Дълга стругована алуминиева дръжка,много лек и плавен ход.Много бавен възвратно постъпателен ход на шпулата който позволява намотаване на намотките една до друга.Целта на занятието е да се постигне далечно замятане.Това е постигнато чрез система от червяци и зъбни колела,за това по късно.
Капачката на аванса няма пружина,заменена е с внулка.Но любителите на плавния и дълъг аванс могат да я заменят с пружина.
Водещата ролка на бигела,с титаниево покритие и лагер.
Шпулата,студено кован алуминий.Ясно личат намотките.
Макарата се отваря и от двете страни,като от дясната достъпа е много лесен,за смазване.
Приньона,месинг, солиден.
Еднопосочен лагер,стандартен.
Короната, оксидирана алуминиева сплав.Два лагера.Голям диаметър и едри зъби.
Прословутата система за редене на влакното.Безконечният винт,стоманен със оксидирано задвижващо колело.Не е зацепен директно за пиньона а чрез система от паразитни червяци и зъбни колела.Целта е да се забави въртенето и от там възвратно постъпателното движение на шпулата.
И подреждането в тялото:
Лагери - 6+1
Капацитет на шпулата - 0,40- 400м.
Предавателно число-3,6:1
Тегло -620г.
Алуминиева шпула,метално тяло,с устойчиви на корозия лагери.Предназначена за морки риболов.
Макара от високия клас на шимано.Дълга стругована алуминиева дръжка,много лек и плавен ход.Много бавен възвратно постъпателен ход на шпулата който позволява намотаване на намотките една до друга.Целта на занятието е да се постигне далечно замятане.Това е постигнато чрез система от червяци и зъбни колела,за това по късно.
Капачката на аванса няма пружина,заменена е с внулка.Но любителите на плавния и дълъг аванс могат да я заменят с пружина.
Водещата ролка на бигела,с титаниево покритие и лагер.
Шпулата,студено кован алуминий.Ясно личат намотките.
Макарата се отваря и от двете страни,като от дясната достъпа е много лесен,за смазване.
Приньона,месинг, солиден.
Еднопосочен лагер,стандартен.
Короната, оксидирана алуминиева сплав.Два лагера.Голям диаметър и едри зъби.
Прословутата система за редене на влакното.Безконечният винт,стоманен със оксидирано задвижващо колело.Не е зацепен директно за пиньона а чрез система от паразитни червяци и зъбни колела.Целта е да се забави въртенето и от там възвратно постъпателното движение на шпулата.
И подреждането в тялото:
666- майстор
-
Брой мнения : 31
Регистриран : 17.03.2011
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пон Дек 19, 2022 12:24 pm by sapuna
» лодка за захранка
Пет Фев 22, 2019 5:37 am by Николай Пенчев
» През новата 2017 г.
Пет Дек 30, 2016 1:13 pm by СЪНДИ
» Опознавателна тема
Вто Мар 29, 2016 10:32 pm by майсторчето страхил
» Почина Илийката( snegk)
Чет Фев 25, 2016 11:43 am by СЪНДИ
» Подписка срещу начинът по който се изграждат мВЕЦ
Пет Ное 06, 2015 10:02 pm by maranzika
» Радио-управляема Лодка за захранка
Чет Сеп 24, 2015 8:26 pm by ztec
» Ремонт ва надуваема лодка
Пон Сеп 21, 2015 11:02 pm by valat
» Сив червей
Сря Юни 24, 2015 1:40 pm by bat.galin